dålig upptadering

gud vad jag inte har upptaderat på hela helgen känner jag, men det ska ja ändra på! ;)

fredagen-


våran mellis, choklas och energy dricka bara för vi e nyttiga?


på en affär


vi hade lite kul på sollentuna toaletterna


sov över hos emma ;)


lördagen-


 va jag med emma o louise

söndag-

va louise hos mig o sen sov ja hos henne vi va uppe till runt 3-4 så vi va skit trötta på måndagen men vi hade skit kul :)

måndag-

va ja o louise hos emma o mysste o patade o sen sov ja över hos louise i gen o det va skit kul då också ;)

tisdag/just nu-

gör inte något just nu har bara vart hemma, fan va tiden gick ;O

PS. bilderna är gjorda av emma



många minnen




/ Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0