amanda har färgat mitt hår ;)

mådde skit på dom sista lektionerna så gick hem men sen blev det bättre :D amanda ringde sen för det hade gått ett tag o ja hade inte ringt henne, haha (A) a i allafall jag tänkte fan det e fredag, way not!? så jag åkte in till stan vi gick runt lite i affärer sen kom ja på att hon kunde färga mitt hår ;) 

trodde faktiskt det inte skulle bli så här blont men det blev det ;D

sorry ebba att inte vi färga tillsammans men ja hade lovat amanda att hon skulle få färga det <33

                   outfit (tog fotet i kväll intressant va?)

tröja
lack leggins
skärp

bilderna visar inte så mycket resultat, men det blev resultat!





låten e sjukt bra, lyssna!


/Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0