emilia klamydia & verru tha pervo

tjääääna :D verru här.
ida har vi varit i helenelund.
men.. eftersom jag är så duktig
på att kolla tid tabeller, så råka vi
missa bussen -.- (verru) så vi kuta
till tåget.. men.. vi missa de också
såklart -.-
verru goes klantäschel -.-
men iaf, så kom vi fram till
helenelund och där visste vi
riktigt inte vart vi skulle eftersom
vi inte kan helenelund utantill.
så jagge och linnea fick komma
och möta oss.
vi träffade även min lilla lille
bror och min fjorrebästis :)
var verkligen jättelängesen
ja träffa dom! (verru)
sen så gick vi till
helendelundcentrum o tjocka
oss LITE o sen så gick vi bara
runt och snacka o så o sen gick
vi hem till mej (verru) o just nu har
vi jäklit kul! igentligen skulle emmi
också vara me i dehär inlägget, men..
ja ska lära dom två blondinerna
att sheaka -.- dom kommer ändå
aldrig lära sej.. menmen.. alltid
värt ett försök :).
puss&kram kuk banan!

/ verru tha chicken.

slänger in en bild på typsik mej humor! :D


 
en JÄTTE gammal bild på mej o emmi.



2 år senare :)



haha förlåt linnea, men ja va bara tvungen :)



jag älskar dig



en gammal bild på linnea, lite wannabe va? :)




vi avslutar me två vackra bilder på linnea i förra vintern!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0