hejhopp ;D

dålig upptadering ja vet men har annat jag måste sköta också, sorry kan berätta lite va som har hänt under tiden

lördags: ja o verro sprionerade på min bror när han skulle på bio med några kompisar min vi misslyckades totalt sen träffa vi matte o michel (stavning?) sen åkte vi hem o när vi gick av bussen såg vi mackan pontus o theo o då va vi med dom i stället för att gå hem

söndags: pluggade, sen ville verro köpa lack leggins så ja följde med henne en till stinsen en snabbis då träffade vi många där så vi va där lite sen stack vi hem i gen

måndag: mjöl krig med emma o johan kan någ visa bilder hur resultatet blev sen haha om emma lägger upp dom, dagens höjdpunkt nog ;) 
  

(inte från i dag
bjuder på mig själv






gillar den här bilden på verro <3

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0