fredagskvällen

det blev ingen skräckkväll hos ellen för den vi skulle kolla på fans typ inte att hyra, så ellen hade hemma män som hatar kvinnor, min älsk joar kom lite senare så han va nt med när vi va på pizzan, det finns mycket mer bilder men jag lägger upp dom sen i samma inägg  för det e inte jag som har bilderna, kvällen va iallafall skit najjs ;)



uppe: elin och jag nere: emma, ellen, ebba


elin, ebba, jag och emma


haha! min heta pizza (A)


elin, ebba och jag som ser helt jävla fuckad ut och emma


jag, ellen o ebba haha


haha emma gör alltid så här ;)


vi ;)


älskar dig <3


emma & jag (ja ser jätte lång ut men emma böjer sig faktiskt) ;)


ja, ebba & emma ;)
 

(allt e nt i ordning orkar nt fixa det)

/ Linnea <33


Kommentarer
Postat av: Ebba

haha omfg vad kul vi hade <333333333333333

2009-10-03 @ 19:00:37
URL: http://ebbiiisen.blogg.se/
Postat av: Elin

ja, verkligen :) älskar dig nea :)<3<3<3<3<3

2009-10-04 @ 16:07:36
URL: http://blondish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0