igår kväll

igår va jag med verro vi köpte 2 stora red bull o en stor choklad :D sen träffa vi kaj på vägen han gav mig hans stora fanta för annars kunde han inte åka skeatbord (stavning?). sen messa amanda om vi kunde göra nåt så vi gick ditt o på vägen ditt så bran det i ett hus, hela taket va täckt med rök o på baksidan bran det på taket :O men vi kunde nt va me amanda för hennes pappa ville typ att hon skulle vara hemma, bög amanda. sen senare på kvällen va vi med kaj, joel, max o hade jätte kul ;) max o kaj kom lite senare så jag har inge bild på dom:( jag vet jag upptaderar ganska dåligt just nu men ska bättra på det, men i dag har ebba sin tjejkväll :) så kommer någ nt blogga på hela dan.

haha, verro sitter på en soptunna


joel ville nt vara med på bild, haha


verros sötaste hund! rambo ;)

 

/ Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0