dålig upptadering

har varit dålig på att upptadera, sorry för det ;) kan förkorta lite vad jag gjort :)

igår - va jag med verro emmi jonte o matte sen gick vi till sollentuna cetrum o gick till toaletterna o då kom sara,bellla,malin, adina o några till ;) sen träffa vi lisa, helena, sofia och johanna hellsen, haha ja kände mig som äkta tomten, ja o emmi o verro köpte 8 sånna där billiga choklader o jag stog o dela ut till alla haha asså inte till frmlingarna (aa) roligt va? :)

idag- skola -.- o sen blev det verro :) ivar e så snäll o följer med mig till stationen där vi möte verro ;) orkar verkligen inte skriva allt skriver bara vilka jag vart med i dag verro, emil, jonte, alle o matte sen lite ivar :)
men måste bara berätta när ja o verro skulle hem till matte vi visste nt vilken port det va jag hade glömt att han hade flyttat sen va jag lite osäker också (aa) men i allafall så gick vi o plinga på hos en för det va samma efternamn, så öppna en gammaltant o bah hej jag bah oj vi har nog kommit fel då sa verro e matte hemma?! hon bah va? det finns ingen matte här! haha uppsi. det e faktiskt mycker roligare en va det låter! sen vissade sig att det var mattes farmor -.-

haha tror haha tror ingen kommer orka läsa det här men ;O




/Linnea


Kommentarer
Postat av: kajsa bragee:)

hejhej:)

jag har bytt till devote nu, så besök http://kajsabast.devote.se !! puss.

2010-01-13 @ 01:03:05
URL: http://kajsabast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0