lite kul så där

ta fram mobilen o slumpa ett sms :)

När du försöker vara sexig säger du-
Aa du fragade hur ni skulle göra haha:)<33

 Innan du håller tal för klassen vill du bara säga-
Varför stängde du av?<3

 När du inte får gå på festen på fredag skriker du-
Omg-.- du bara stack el? vilken fitta!<33

En bra förklaring till att inte göra matteläxan är-
Jag vet inte för jag måste sminka mig också o min väska e hos Verro <3

 En ännu bättre förklaring till varför du stinker rök är-
Tack:-DÄlskar dig:)<33

 Om någon muckar gräl säger du-
Va! jag skrev ju tydligt!<3

När din 3- åriga lillebror ska på barnkalas säger du-
Aha måste ringt fel då:S

Om din pappa frågar om du är full svarar du-
Vem?

När din bästa vän frågar om det är sant att du haft sex med hennes kille säger du allvarligt-
Gåre?<3:)

 När mormor vill att du ska berätta hur det går i skolan säger du-
Aa:)

Slutligen, när den hetaste killen på jorden undrar om du vill komma hem till han på en säng säger du
Tack! :D



jag älskar när det här kommer: dudududu
elr dom säger inte du men nånting sånt haha x)




/Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0